А до якого покоління ванних кімнат належите ви?
Покоління бебі-бумерів і покоління Z — це два різні світи. Наприклад, коли йдеться про ставлення до грошей, популярних засобів комунікації чи кумирів. Проте поглянувши на ванні кімнати різних епох, ми також можемо знайти істотні відмінності.
Бебі-бумери
Народжені в 1950–1965 рр.
Холодна й гаряча вода з крану ще не сприймалася як звична річ. Саме так виглядало багато ванних кімнат у 1960-х роках. Ванна кімната була повністю функціональним приміщенням, де на невеликій площі було зібрано все необхідне.
Покоління X
Народжені в 1966-1980 рр.
Потім настали 70-ті, і разом із ними до ванної кімнати прийшли кольори. Немає різниці, чи то багамський бежевий, чи то гірчично-жовтий, чи то рубіново-червоний, — головне, щоб колір був помітний.
Покоління Y
Народжені в 1981-1994 рр.
У 80-х на перше місце вийшов дизайн — він мусив бути креативним та індивідуальним. Усе менше уваги звертали на функціональність предметів побуту. У ванних кімнатах найважливішою була індивідуальність, яка виражалась, наприклад, у грайливих графічних елементах на плитці.
Покоління Z
Народжені після 1995 р.
Помітно виріс рівень добробуту. У моду ввійшли привітні й світлі кімнати. І оскільки люди могли собі це дозволити, житло стало масштабнішим, і для ванної кімнати було передбачено більше місця.
А що сьогодні?
А що сьогодні?
Гасло сьогодення звучить так: «Простота й відпочинок». Люди шукають додаткові переваги не лише в очевидних, а й у прихованих речах. Дизайн — це добре, але ще краще дизайн із додатковими функціональними перевагами.