Допомога та підтримка від Geberit

«Супроводжувати та підтримувати» замість «доставити й забути»

Торговий представник Geberit консультує сантехніків на будівельному майданчику

Безпосередньо на будівельному майданчику, по телефону або онлайн компанія Geberit надає цінну підтримку своїм клієнтам зі сфери торгівлі та ремісництва щодо їхньої повсякденної діяльності.

Це пов’язано з тим, що в Geberit ми велику увагу приділяємо всьому життєвому циклу наших продуктів. Своєчасна доступність продуктів, а також ефективні процеси монтажу й тривала надійність — усе це життєво важливі складові, які гарантують сталий успіх будь-якого будівельного проєкту.

Комплексна підтримка

Наш клієнтоорієнтований підхід завжди був глибинною частиною культури нашої компанії. Насправді успіх Geberit ґрунтується на непохитній довірі наших клієнтів. Для нас успіх наших клієнтів важливіший за наші короткострокові показники продажів.

Саме тому Geberit пропонує своїм клієнтам комплексний спектр послуг і підтримки на етапах будівництва й повсякденної експлуатації.

Лише один телефонний дзвінок

Наша служба обслуговування консультує сантехніків і клієнтів

Якщо ви виявите, що монтаж на об’єкті не зовсім відповідає вашим планам, наші технічні консультанти завжди готові допомогти вам по гарячій лінії для клієнтів.
Тож кваліфікований персонал наших центрів підтримки знає продукти Geberit ізсередини, а тому такі спеціалісти точно зможуть знайти рішення практично будь-якої вашої проблеми незалежно від того, скільки років вашим виробам. Наші консультанти можуть ознайомитися з усіма виробами, які є у вас на об’єкті, і вирішити ваше питання по телефону.

До речі, гарантія на запасні деталі для змивних бачків прихованого монтажу діє 50 років, а для інших продуктів — не менше ніж 25. Така виняткова доступність запасних деталей — це ще одна з багатьох послуг, які ми пропонуємо, щоб ви ні про що не турбувалися.

Технічне обслуговування на об’єкті

Торговий представник Geberit перевіряє правильність монтажу.

У вас є запитання, а в нас — відповіді.

Навіть будучи професіоналом у сфері сантехніки, ви можете час від часу відчувати потребу в нашій допомозі з проєктом або у відповідях на технічні питання про наші продукти. Наша команда технічної підтримки на об’єкті чудово розбирається в технічних і архітектурних аспектах сантехнічного обладнання, а також добре знає різні місцеві правила. Члени нашої команди часто самі є висококваліфікованими фахівцями із сантехніки та добре знайомі з проблемами та вимогами на будівельних майданчиках.

Оскільки кожен будівельний майданчик унікальний, консультанти Geberit надають перевагу обслуговуванню на об’єкті. Це дає їм змогу працювати разом із клієнтами, щоб проаналізувати ситуацію та порадити рішення. Таким чином, Geberit може гарантувати, що повсякденні проблеми вирішуються належним чином і з довгостроковим ефектом.

Перевірка та затвердження Geberit

Контрольні списки використовуються для того, щоб переконатися, що монтаж було виконано належним чином

За запитом наші технічні консультанти також можуть виконати фінальні перевірки завершеного монтажу виробів. Ці фахівці систематично вивчають усі відповідні аспекти монтажу на будівельному майданчику. За необхідності або за запитом будь-які питання, що потребують уваги, будуть розглядатися спільно з вами та будуть обговорюватися необхідні заходи.

Перевірка монтажу включає не тільки оцінку прокладених трубопроводів для свіжої води та випускних труб, зокрема їх зварні, пресовані або натискні підключення (фітинги та компоненти), а й оцінку дотримання правил звукоізоляції та протипожежного захисту. Цей процес спрощує подальше офіційне затвердження будівельного проєкту.

Знайдіть схожий вміст